Time stands still, beauty in all she is.

Time stands still, beauty in all she is.

Today’s bride.

#DerickMae #April23  (at Paper Country Inn - Tabon, Bislig, Surigao Del Sur)

Today’s bride.

#DerickMae #April23 (at Paper Country Inn - Tabon, Bislig, Surigao Del Sur)

Look! We’re grown ups now! :-)  (at Highland Function farm)

Look! We’re grown ups now! :-) (at Highland Function farm)

Today’s groom. 

#DerickMae #April23 #LDR  (at Paper Country Inn - Tabon, Bislig, Surigao Del Sur)

Today’s groom.

#DerickMae #April23 #LDR (at Paper Country Inn - Tabon, Bislig, Surigao Del Sur)

To the most wonderful parents, inspiring couple, unbreakable tandem I have ever encountered 24/7 of my existence, Happy 25th Anniversary to you guys! I honor you so much for the effort of keeping the family intact and for the unending sacrifices you two gave for the family. We owe you so much and everything else in between. Thank you Lord for these beautiful and genuine souls! I love you both! 

#April22 #25thAnniv #SilverWedding #Parents #Love 

PS I’m posting this in case I won’t get some wifi during traveling. Haha!

To the most wonderful parents, inspiring couple, unbreakable tandem I have ever encountered 24/7 of my existence, Happy 25th Anniversary to you guys! I honor you so much for the effort of keeping the family intact and for the unending sacrifices you two gave for the family. We owe you so much and everything else in between. Thank you Lord for these beautiful and genuine souls! I love you both!

#April22 #25thAnniv #SilverWedding #Parents #Love

PS I’m posting this in case I won’t get some wifi during traveling. Haha!

Flower! Flowran nga Brother! Happy Birthday! Haha. You know how much I am fond of you whenever your mouth starts to open, endless laughters come out bursting from the people around you. I won’t ever forget the first time we met and you were so FC and you even started the conversation (or the sungog) “Ate Dibeeeehh” on me. Haha. Wa gyud kay buot. 😜 But you reminded me of God’s humor and His grace. I may not have known you well but please know that ‘me as your friend is like the air, sometimes di nimo makita pero imo ra ma feel but always around you, and me as Debster is like a house where my heart lives in with a door that will always be open for  you.’ Hahaha. Seems family? 😝

Happy Birthday again The Floransky! Labyuuu laughter-head! 😁

Flower! Flowran nga Brother! Happy Birthday! Haha. You know how much I am fond of you whenever your mouth starts to open, endless laughters come out bursting from the people around you. I won’t ever forget the first time we met and you were so FC and you even started the conversation (or the sungog) “Ate Dibeeeehh” on me. Haha. Wa gyud kay buot. 😜 But you reminded me of God’s humor and His grace. I may not have known you well but please know that ‘me as your friend is like the air, sometimes di nimo makita pero imo ra ma feel but always around you, and me as Debster is like a house where my heart lives in with a door that will always be open for you.’ Hahaha. Seems family? 😝

Happy Birthday again The Floransky! Labyuuu laughter-head! 😁

Paying visits. (at 🎧 Kina Grannis - Fire)

Paying visits. (at 🎧 Kina Grannis - Fire)

Hi Ate @camztravilla, words are not enough to let you know how much I am grateful to have you in my life. For the 7 years of being my mentor, a sister, a fellow Iska, a confidant and so much more, you have been there. I really look up to you ever since Campus-based pa (among others). And you will always be my pseudo mother. Haha.

PS And yeah, I can say na soulmate ta. Haha. 

Looking forward to journeying with you forevs! Loveyouuu! 💕👭😘

Hi Ate @camztravilla, words are not enough to let you know how much I am grateful to have you in my life. For the 7 years of being my mentor, a sister, a fellow Iska, a confidant and so much more, you have been there. I really look up to you ever since Campus-based pa (among others). And you will always be my pseudo mother. Haha.

PS And yeah, I can say na soulmate ta. Haha.

Looking forward to journeying with you forevs! Loveyouuu! 💕👭😘

When I’m gone, please speak well of me.

When I’m gone, please speak well of me.

Sometimes, its good to runaway and call things off.  (at 🎧 Death Cab For Cutie - Passenger Seat)

Sometimes, its good to runaway and call things off. (at 🎧 Death Cab For Cutie - Passenger Seat)

Ukulele Cebu family! 🎶🌾🎸 (at The Chillage)

Ukulele Cebu family! 🎶🌾🎸 (at The Chillage)

Digging Random Stuff

A reminder of why I am stuck with this kind of body since high school. #badminton #uniform #highschool #throwback

A reminder of why I am stuck with this kind of body since high school. #badminton #uniform #highschool #throwback

Cheers to more months and years and 5ever to the #LexDebbTandem! #MissingDays

Cheers to more months and years and 5ever to the #LexDebbTandem! #MissingDays

J. Martino of Snübear x Sunday Sunday x Foc Fashion x Space/Walk. (at The Chillage)

J. Martino of Snübear x Sunday Sunday x Foc Fashion x Space/Walk. (at The Chillage)